Sunday, August 30, 2009

Hati

Setelah hari itu aku melihatmu,
Hatiku yang kau pinjam,
Masih belum kau pulangkan.

Bila saja kau pulangkan hatiku itu,
Ianya terus dicuri,
Diambil tanpa aku ketahui.

Biar pun aku tahu siapa yang kejam itu,
Biar pun aku tahu siapa yang mencuri hati ku itu,
Namun aku tak kisah,
Aku hanya biarkan ianya dipegang oleh si dia itu,
Bukan kerna aku tidak kisah,
Tapi kerna aku tahu ianya akan selamat dalam genggaman dia.

-ieja-

"mon cœur, vous êtes porteur de mon âme et la lumière de ma vie..." Andrianne Sophia McCabe

4 comments:

  1. Elok la tu. Pesan kt dia suh jaga elok2 ek? jgn kasi keluar2 lari g tmpt lain. =)

    ReplyDelete
  2. memang sayang, tapi tak tahu adakah sayang itu akan membuah cinta... dan tak tahu cara untuk mentafsir perasaan ini...

    ReplyDelete