Saturday, June 20, 2009

Perit



Memori itu lagi.
Kenapa ia perlu terjadi?
Mengapa ia terjadi?
Kenapa aku?
Kenapa dia.
Dia tak bersalah.
Dia tak bersalah.
Dia tak bersalah.

Lepaskan dia dari kurungan sial itu,
Buka gari bangsat itu,
Buang badi lakhnat itu dari badannya.
Tolonglah.
Tolong lepaskan dia.
Dia tak bersalah.
Dia tak bersalah.
Dia tak bersalah.

Aku benci ingatan itu.
Aku benci hari itu.
Aku benci orang itu.
Aku benci.
Aku benci.
Aku benci.
Dia hidupku.
Dia nyawaku.
Dia semangatku.
Aku sayang dia.
Aku sayang dia.
Aku sayang dia.

Kenapa ini terjadi?
Kenapa ini mesti jadi?
Kenapa ini jadi padanya?
Kenapa…

2 comments:

  1. wahhh..ieja wt sjak la..bgus la ieja..t leh jd cm za.. :)

    ReplyDelete
  2. sweet lolita: ieja tak hebat cam ZA... hanya picisan yang terbentuk dari dlm hati... dan saya tak mungkin akan jadi cam ZA...

    ReplyDelete