Thursday, May 7, 2009

Maaf

Maafkan diriku wahai teman, jika tersilap kata, tersalah langkah. Aku sedar bibirku tiada insuransi, tapi akuu sedang mencuba untek memperbaiki diriku. Aku sedar slagi aku tidak mengubah bibirku, tidak mengajarnya santun kemelayuan, tiada yang akan merapatiku. Tapi percayalah, bukan aku sombong, bukan aku memilih kawan, aku cuma takut.

Rakan, mungkin aku memaparkan diriku sebagai seorang yang agak kasar, seorang yang tegas itu semuanya lakonan untuk mata kalian. Aku sebenarnya takut. Pengecut. Satu satunya tempat yang membuat aku rasa diterima seadanya adalah di jaringan ini, dan bukan direaliti. Aku dapat membina dan membuat diriku sebagai mana yang aku mahu, aku dapat bercakap tanpa perlu gagap.

Buat yang telah tersinggung, Maaf. Buat yang telah merasai dirinya diganggu juga,Ampun.

-ieja-

1 comment:

  1. Namanya pun kita ni MA NUSIA (bahasa arab) maksudnya MA= alangkah NUSIA= pelupanya. Jadi tanya sama Waras, bicara sama minda..mana jalan yang bisa lurus..mana jalan yang bisa simpang. Ketentuan pada DIA..

    ReplyDelete